czwartek, 2 kwietnia 2015

Wiosna nas zaskakuję

Hej! Jestem ostatnio mega zaskoczona jak Tyson bardzo się zmienia. Można powiedzieć ,że nawet o 180° !!! Podczas ostatnich kilku spacerków na prawdę to widać. Tyson nie cięgnie na krótkiej smyczy ,chodzi przy nodze ,nie rwie się do nowopoznanych psiaków na spacerach, wypełnia polecenia ,a nawet wraca gdy czuję ,że jest zbyt daleko. Ostatnie kilka dni tresury pokazały ,że warto jest pracować ze swoim psem i dążyć do upragnionego celu. Jeszcze wczoraj Tyson bał się stacjonata i obręczy ,a dziś bez większych trudności pokonuje je z radością. Nauczył się komędy Cofaj i Akuku co bardzo mnie cieszy ,bo długo starałam się zabrać za naukę no i w końcu się udało. Także chęć do nauki nagle "Ni Stąd Ni Zowąd" pojawiła się w moim psiaku. Jedna rzecz ,która się zmieniała ,a może Pojawiła ,która nie zbyt mnie zadowala to uczulenie w okolicach oczu. Można zobaczyć na zdj. powyżej. Nie wiem czy to jest uczulenie na pokarm czy może na WIOSNE!
Wiosnę spytacie! - tak na wiosnę! Wiem ,żę to dziwnę ,ale Tysio ma uczulenie na mokrą trawę i pyłki ,a tego jest najwięcej wiosną. Wiecie kwiatki, drzewa, roślinki i te sprawy. Jeśli chodzi o pokarm to wydaję mi się także sprawiać uczulenie u mojego "Rysia" ponieważ karma "For Live" ,którą stosowałam przez najbliższy miesiąc (i 8 dni :P ) zawierał mięso i składniki pochodzenia zwierzęcego z kurczaka :/ ,a jak dobrze wiemy to Tyson nie zbyt może jeść kurczaka. Na szczęście zamówiłam już u znajomej karmę z "Bosh" ,którą stosowałam w grudniu i chyba ona była najlepsza ,bo miała ok.75% mięsa i produktów pochodzenia zwierzęcego oraz oleje i tłuszcze ,a mało zbóż. Gdy już ją zmienię powiem wam czy uczulenie było od karmy czy od tzw. "Wiosny".

Teraz powiem trochę o naszych planach. Zamierzam trochę więcej nagrywać filmów ze szkoleń i tym podobnych rzeczy ponieważ tym najbardziej się w tej chwili zajmuję! Na blogu obiecuję ,że będzie pojawiać się przynajmniej jeden post w tygodniu. Jeśli nie będę mogła napisać wam posta bądź po prostu nie będę mieć tematu to poinformuję was na Facebook. Zakładkę naszego Fan-Pagu macie po prawej.

Ps. Jak wam poszły Egzaminy Szóstoklasisty? ☻
Uprzedze pytania dotyczące ręki w badnażu!
Miałam szrpankę z chodnikiem!


2 komentarze:

  1. Fajnie, że są efekty Waszej pracy. Jak zobaczyłam posta to miałam się pytać gdzie kupiłaś tą przeszkodę :D (to jest hula-hop? pokarzesz nam jak zrobiłaś). Ja moje testy pisała już ho-ho temu. Trzymam kciuki za Wasze plany! Pozdrawiam pusia-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Tak obręcz zrobiłam sama z hula-hop i stelaża z dziecięcej tablicy. Była bardzo prosta w zrobieniu więc nwm czy jest sens pisać o niej osobny post :/ Na początku miał to być stacjonat ,ale nie spełniał swojej funkcji więc stwierdziłam ,że to będzie lepsze i zachowa równowagę. Planuję pojechać do sklepu typu castorama i tam kupić listewki i z nich zbić stacjonata :)

      Usuń