wtorek, 10 marca 2015

Cartoonize My Pet♥

Hej ;) Ostatnio Bawiłam się na Cartonize my pet i udało mi się zrobić pare znanych nam psiaków :) 

Tak jak zwykle na początek Tyson♥.
Z tym nie miałam żadnych problemów. Bardzo prosto mi było dobrać idealne detale...


Tysona znacie więc nie będę wam dawać jego zdj. ☻
___________________________________________________________________________

Tu macie Sisi ,która wyszła przesłodko♥
Z nią miałam troszkę problemów ponieważ nie umiałam dobrać idealnego koloru i detali.

________________________________________________________________

To Max♥ Max to beagl ,który wygrał pierwsze miejsce w naszym konkursie. 


__________________________________________________________________


To Vento♥ Vento to psiak znajomej Martyny z bloga Moje-Zwierzakowo  
Vento przysporzył mi sporo problemów ,ale efekt wyszedł naprawdę zadziwiający ☻
Jest jeszcze jeden bolesny fakt :/ Vento będzie nadal rósł i zmieniał się z wiekiem co sprawi ,że za pare miesięcy Cartoonizowy Vento będzie nieaktualny ,ale myślę ,że narazie pozostanie taki jakim jest☻


______________________________________________________________________

Jeśli ty także chcesz stworzyć swojego Cartoonize Pet [kliknij tu]




3 komentarze:

  1. Faktycznie Sisi wyszła uroczo ☺ aż zachęciłaś mnie i popróbuje coś wymodzić :) Pozdrawiamy pusia-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę ze mój Ventylator będzie aktualny jeszcze sporo czasu ;]

    OdpowiedzUsuń