sobota, 7 lutego 2015

→Nasze profilaski ↓

Hejka ☻ Nw czy wiecie ,ale oprócz naszego bloga możecie nas znaleźć na innych bardzo ciekawych stronkach społecznościowych ☺

Ok więc "Miłość Oczami Tysona" powstało 2 sierpnia gdy na kanale pod tą samą nazwą ukazał się filmik "Sztuczki Tysona" emitowany w dwóch częściach ☻ Co prawda wcześniej były inne 2 filmy o moim psie Giźmie o którym już tu wspominałam ☻

Potem jakoś poszło z YT ,aż do momętu powstania tego bloga ...
Od tamtej chwili zaczęłam bardziej to doceniać i się bardziej starać ☻

Ogółem to napewno spodziewaliście się tu wypowiedzi na temat innych portali tego typu :P 
No to zacznijmy ...

Chyba najbardziej popularny po naszym blogu jest nasz FP ☻ Na naszym Fan-Pagu mamy 105 Like i ok. 200 odbiorców ☻
Tam jesteśmy praktycznie czały czas i zawsze na bieżąco ☻ Więc o wszelkie aktualności co u nas się dzieje pytaj i czytaj tam ☻ 
[Link]

Instagram ☻ Zarówno mój jak i w niektórych momętach Tycha ☻ 
Tu możesz zajrzeć jeśli chcesz pooglądać nasze fotki i rozmaite wyczyny ;) 
[Link]

Skype ☻♥☻
Tu możesz ze mną pogadać i w różnych ewentualnościach mogłabym ci w czymś pomóc
Skype: MiloscOczami.Tysona



Twitter 
Tam mało piszemy i niezbyt jest to stronka z uczestnictwem mojego Tyśaka ,więc to już jak chcecie ☻

[Link]

Mój Ask ☻ Tiaaa, tam piszę różne dziwne rzeczy :/ 

Pamiętaj wchodzisz na własną odpowiedzialnośc 



[Link]



2 komentarze:

  1. Luśku, Klauduśku pomóc przez u kreskowane [ skype]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz jak to jest jak siedzi się do późna w nocy xD

      Usuń