czwartek, 8 stycznia 2015

Nominacja do Liebster Blog Award :D

Zostałam nominowana przez http://pusia-i-ja.blogspot.com/ oraz http://moje-zwierzakowo-polska.blogspot.com/


Zasady:
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę"
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 (ja tylko 3 :P) osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.Nie wolno nominować bloga, który Ciebie nominował.

Pytania dla mnie od Pusi:

1. Najważniejsze marzenie?
2 Twój idealny dzień?
3. Jak się motywujesz?
4. Czego żałujesz w życiu?
5. Za co kochasz swojego psa?
6. Co was łączy?
7. Macie jakieś wspólne plany?
8. Do czego masz słabość?
9. Co cię denerwuje?
10. Jaka jest Twoja wymarzona podróż?
11. Ile czasu dziennie poświęcasz swojemu psu?

Moje Odpowiedzi 

1.Zostać Behawiorystą :D 
2. Moim idealnym dniem jest dzień bez szkoły ,bo jak wszyscy wiemy - S.Z.K.O.Ł.A - Specjalny zakład Karno Wychowawczy Łączący Analfabetów :D
3. Motywuję się nagrywaniem (weźmy taki przykład) Nagrywam "My Morning Routine" to od wstania do wyjścia z domu do szkoły chodzę i coś robię ,aby jak najbardziej ten czs wykorzystać. Bez nagrywania nie chce mi się tego robić :D
4. Żałuję ,że dałam oddać mojego wcześniejszego psa Gizma :(
5. Kocham swojego psa za to ,że poprosu jest :) 
6. Łączy nas nie tylko wspólna pościel :D Ale więź "RODZINNA" :)
7. Tak mamy wspólne plany :) Takie jak wyjechanie (Ja z Tychem) w za 5 i pół roku do okolic Katowic ,ale to są najdalsze wspólne plany ,a na chwilę obecną to chyba to aby w tym roku wyjechać z Tysonem nad morzę :)
8. Mam słabość do słodkich min mojego psa :)
9. Siostra :D
10. Jak już mówiłam do okolic Katowic :)
11. Mojemu psu poświęcam przynajmniej 8 godzin dziennie (Spacery,Zabawa,Jedzenie ,Tulenie)


Pytania od Martyny:

1 Pies jest dla mnie...
2 Co najbardziej cenisz w innych
3 Co sądzisz o karmach typu chappi? (ja uważam że syf)
4 Czego się nauczyłaś od swojego pupila?
5 Czy sprzątanie po zwierzu to dla ciebie problem?
6  Zwątpiłaś kiedyś w inteligencję futra?
7 Jeśli nie ta rasa to która
8 Ulubione danie?
9 Czy twój pies śpi z tobą w łóżku
10 Kiedy mój pies był szczeniakiem zniszczył:
11 Czy podobają ci się te pytania?

Moje Odpowiedzi :D :

1.  ,,,Miłośćią
2. Szczerość
3. To co ty :)
4. Wybaczać największe krzywdy blisiej osonie :)
5. Żaden :)
6. Nigdy :)
7. Owczarek Australijski :*
8. Tost z cebulą czosnykiem :) 
9. Niestety nie jestem w stanie mu odmówić :/
10. Nic :P
11. Od cb Martyna wszystko :D


Pytania do moich laureatów :


1.Co cię łączy ze swoim psem?
2.Czego ci brakuję w waszej wspólnej relacji?
3.Czemu akurat ta a nie inna rasa?
4.Gdzie sypia twój pupil?
5.Co cię nakłoniło do pisania bloga o swoim pupilu?
6. Gdzie w tej chwili jest twój pupil?
7.Czego od niego oczekujesz wzamian za daną mu miłość?
8. Ile już jesteście razem?
9.Czemu akurat takie imię?
10.Kiedy będzie następny wyjazd z twoim psem?
11.Jakiego czasu potrzebował twój pies ,żeby się u cb zadomowić?

Nominuję
(tylko 3 ponieważ słabo czytam :D )
http://okruszek-moj-psi-przyjaciel.blogspot.com/
http://enzo-bc.blogspot.com/
http://zycienaszegopsa.blogspot.com/

To na tyle Cześć  :)




1 komentarz: