piątek, 14 listopada 2014

♥Niesamowite odkrycie♥

♥W pochmurny listopadowy piątek...

Siedząc i przeglądając zdjęcia z starego telefonu odkryłam ,że na nim znajduje się 32 zdjęcia z Tysonem w wieku szczenięcym...Szybko złapałam kabel USB i zgrałam wszystko na komputer. Zdjęć było multum. Szczególnie Tysia w wieku 2-3 miesięcy oraz gdy jechał w samochodzie do naszego domu. Z chęcią oglądałam zdjęcia filmy itd... 

 Nie tylko tyś był tam uwzględniony ,ale też moje inne psiaki.

Gizmo - Mój kochany piesek!!! Niestety musiałam go oddać ponieważ sikał w domu ponad 3 lata i gdy się przeprowadzałam właścicielka domu dała warunek ,że psiak nie może sikać w tym mieszkaniu gdyż są słabe panele i trzeba je będzie wymieniać ,Żeby nie ryzykować psiaka oddałam. Nie martwcie się oddałam go do kochającego domu z dwójką dzieci i wielkim ogrodem.













---------------------------------------------------------------------------------

Bella - Labek ze schroniska. Była u nas na domu tymczasowym dopóki nie znalazła stałego.

















---------------------------------------------------------------------------------
Mike- (Od niego wzieło się imię Tycha) Psiak zabrany z psełdo Hodowli. U nas na domu tymczasowym.
















---------------------------------------------------------------------------------
♥I Mały tych- Bez komentarza ( Jego już znacie) ♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz