poniedziałek, 20 października 2014

Recenzja Karmy "Brit | Premium

Czy polecam?
--------------------------
Oczywiście!!!
Tyson od początku bardzo ją polubił.
Zostało mi jeszcze trochę w pudełku ,ale już czuję ,że kupie jej więcej.Po samym składzie widać tę jakość ,a po cenie jak na tak dobrą karmę to nawet jest OK. Nie powiem super bo bywały podobne karmy za mniej niż 40zł ,ale jakość tej karmy zbliżyła mnie do kupna. Dziś dowiedziałam się ,że podobno karma "Purina" jest rakotwórcza. To jest dosyć szokujące więc stwierdziłam ,że od teraz tylko i wyłącznie "Brit" lub tz."Dolina Noteci"...

Plusy tej Karmy
-------------------------
  • Dobry Skład
  • Wygodny i estetyczny kształt chrupek 
  • Smaczny nie tylko dla psa , ale także mój kot z chęcią podbiera małe kąski z psiej michy.
  • Psu sprawią przyjemność nawet jako nagroda za sztuczki/komendy itp.
Minusy
---------------------------
Troszeczkę za wysoka cena jak za karmę ,mogła by kosztować ok.35 zł.


Dziękuję za uwagę i do zobaczenia!!!
Subskrybujcie kanał na YT
i
Łapkujcie FB
Cześć




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz